zaterdag, mei 01, 2010

The chocolate line


Deze week kwam Frank thuis met een hemels cadeautje : een geschenkpakket van The Chocolate Line. Perfect voor de chocolade-addict die ik ben.
De verpakking op zich is al een kunstwerkje, ik dacht eerst dat het een lingeriesetje was van Victoria's Secret, ongelooflijk hoe je chocolade zo sexy kunt inpakken...
Ik was in extase en mijn tenen begonnen te krullen. Dat krijg ik namelijk van chocolade : krultenen. Alles werd hier voorzichtig ontmanteld : de pasta, de lipstick, de pralientjes, de melk- en fondantchocolade. De hele week al probeer ik er met mijn poten af te blijven om zo lang mogelijk te kunnen genieten van deze meesterwerkjes. Tevergeefs, echter.
Dominique Persoone is een chocaldemeester in hart en lever. De betoverende combinaties spatten in 100 smaken uiteen en boren zich bitterzoet een weg door het labyrint van mijn zintuigen.
Dominique, je maakt van mij een zondaar : ik verkruimel jouw heerlijkheden op een boterham en sop ze in mijn koffie, ik hoop dat je het me vergeeft. Ik wil er op zo veel manieren van genieten.
Ik wacht op het moment dat je een chocoladebadschuim ontwikkelt. Dan mag je zelf komen kijken terwijl ik mij erin onderdompel dat het geen leugen is dat mijn tenen er waarempel van gaan krullen !

Met dank aan het voltallige chocoladeteam. Doe zo voort.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Het wordt dus de volgende keer Antwerpen of Brugge ? Mjammie !Bukkie

Billy zei

chocolade is dan ook niet voor niks lustopwekkend. Geen wonder dat je er wil in baden. Daar zouden wel meer mannen komen naar kijken... ;-)

Groetjes!