dinsdag, mei 16, 2006

MADE IN

Ik trek mijn lievelingsshirt van ONLY met het opschrift 'Believer. Miracles happen every day' uit. Het label geeft mij volgende informatie : geïmporteerd uit Spanje, made in Bangladesh.
Rits open, rok af . MEXX : Made in China.
Kralenketting. Gekocht bij Rindu. Geïmporteerd uit Indonesië.
BH. Triumph. Geproduceerd in Birma.
Slip. Sloggi. Geproduceerd in Birma.
Espadrilles aan mij voeten. Made in Taïwan.
Nu zit ik hier schoon. In mijn blootje met mijn koffietas made in Taïwan, Cafe Molido Santo Domingo te slurpen. Een vakantiesouvenir die mijn ouders recent meebrachten uit de Dominicaanse Republiek.
Het enige dat ik nog draag is een ring van een Belgische ontwerper, Alex Fabry. Ik heb een sterk vermoeden heb dat hij Italiaanse roots heeft.
Dit allemaal inputtend op een klavier made in Thailand. Computerherkomst onbekend (ik heb geen zin om deze open te vijzen).
BLOOT.
Een Belachelijke Laagbijdegrondse Onverdraagzame Onvolwassen Toestand.
BLOOT.
Uit protest. Omdat er mensen rondlopen die het moeilijk hebben met de huidskleur van een ander.
BLOOT.
Omdat zij willen terugkeren naar de Middeleeuwen.
BLOOT.
Ik ben beschaamd.

Op het netvlies van mijn oog wordt nog het volgende gebrand :

ONLY. The unlimited label. 50% pleasure. 50% Joy. Made with pride.

Ik ben beschaamd tot op de botten van mijn naakte Belgische lijf.

PS Foto's genomen met een Nikon made in Korea.

11 opmerkingen:

Anoniem zei

hallo Elsbabbel,
al een geluk dat je camera uit china niet aanstaat :-)
een stralende belgische dinsdag je toegewenst
groetje
Borriquito
http://borriquito.skynetblogs.be

Anoniem zei

Heb je een webcam ????

't mienwerkerke

Elsbabbel zei

Borri en Mienwerkerke,
ik heb een webcam, maar 't is GEEN ZICHT

Anoniem zei

zicht op zee is ook geen zicht
t'manneke ut de maone

Anoniem zei

Pas maar op voor de "vallingen" als je "bloot" zit, en volgens mijn wederhelft "voor de vliegende perluten" (hoewel ikzelf daarin niet geloof !)

Anoniem zei

bloot, maar niet zonder de kleren van Nike :p

Anoniem zei

Schaamte. Dat kan ik nog begrijpen... Maar om dan een binnenshuis-protestactie op te zetten, dat gaat mijn petje te boven. Protesteren hoort op straat te gebeuren! Dus geen schaamte! De straat op!

freaq zei

Vraag is: where was Elsbabbel made?

Trouwens: Alex Fabry... Daar heeft mijn vriendin ook een ring van! Gekocht door Bibi hier, nota bene :-) Schone dingen heeft die vent!

Anoniem zei

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

Anoniem zei

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»

Anoniem zei

Very pretty site! Keep working. thnx!
»