maandag, december 28, 2009


ik wens je

teruggave van de belastingen
een deo tegen zweetgeur
iemand die je rug krabt als je er zelf niet bijkan
onbedwingbare binnenpretjes
tickets voor een droomconcert
tijd
geen autopech
een vriendelijke tandarts
pen, papier,touw,schaar,elastiek en plakband als je ze nodig hebt
veel zonnedagen
weinig tegenwind
een trein die op tijd komt
altijd een parkeerplaats
geen files
een winnend lottobiljet
knuffels
geen enkele muggenbeet
gebulderlach
warme kousen
een schouderklopje
bubbels in de champagne en bubbels in bad
prei in de soep en pret in bed
een groenere planeet
een gezond lijf en vier intakte ledematen
genoeg hersencellen
een goede daad
vrede

een prettig uiteinde en een schitterend begin !
elsbabbel

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Van's gelijke Els...

Suske. zei

ook een schitterend eindejaars.
Voor 2010 goede gezondheid en vele vele... allez ge verstaat mij hé ?

the meek shall inherit the earth zei

voe juldre juste tzelfde
erdel

Anoniem zei

Mocht er een paar mogen kiezen:
tickets voor een droomconcert (in mijn geval zou dat Lene Marlin zijn), een groenere planeet (alstublieft, want er is al teveel beton en asfalt gestort) en vooral een gezond lijf - vier intakte ledematen heb ik nog steeds. Ik heb af en toe een trein die op tijd komt. Toch bedankt daarvoor.