woensdag, september 27, 2006

RAADSELTJE

Een bezighoudertje voor wie van raadseltjes houdt
http://www.emovator.be/ontspanning/

De opgave:
- Iedereen moet de rivier over, maximum 2 personen kunnen op het vlot.
- Enkel de moeder, de vader en de agent kunnen het vlot besturen.
- De moeder kan niet alleen gelaten worden met de zonen.
- De vader kan niet alleen gelaten met de dochters
- Het slechte kind mag niet alleen gelaten worden met zijn familie (enkel onder bewaking van de agent)

Gebruik:
- Druk op de grote blauwe ronde knop om te beginnen.
- Personen plaats je op en van het vlot door er op te klikken.
- Het vlot zet je in gang door op 1 van de 2 hendels te klikken.

Succes !

7 opmerkingen:

Anoniem zei

ben nieuw hier maar zou wel graag het antwoord weten. Heb me al zot gepiekerd erover

Anoniem zei

ik breek m'n hoofd maar kom er niet uit... jammer dat de raadseltjes op mijn blog al opgelost zijn anders konden we misschien even ruilen...

DVLMN zei

zeg els, zo moeilijk. ik denk dak er niet eens aan durf te zullen gaan beginnen wegens niet in staat te zullen gesteld zijn de voornoemde gegevenheid der vraagstelling die u zo vlotweg poneerde te kunnen beantwoorden. Edoch u blijvend ten zeerste genegen.

Anoniem zei

trouwens ik heb je link geplaatst op mijn blog.... je bent van harte uitgenodigd om eens een bezoekje te brengen

Anoniem zei

da's een leuk spelletje hé
heb dat een tijdje geleden eens zitten uitzoeken
eer je het vind ben je toch al gauw een tijdje bezig :-)
nog een fijne dinsdag verder Elsbabbel
groetjes
Borriquito
http://borriquito.skynetblogs.be

Anoniem zei

Mama,mama!!
keb ut opgelost!!
echt waar :-)
kusj

thomas

Elsbabbel zei

Thomas Thomas !!

iek bien apetrotsj op jou
echt echt waar !
moesie