donderdag, april 22, 2010

He drives me crazy


Eén van onze konijnen heeft zijn naam niet gestolen : Mienwerkerke.
Hij is pikzwart zoals mijnwerkers er wel eens uitzien en graaft als de beste.
Als we hem in Calais zouden uitzetten, graaft hij zich binnen de maand een weg naar Engeland, ik zweer het u !
Ik heb er echter een beetje mijn buik van vol. Onze tuin begint steeds meer te lijken op oorlogsgebied, dinsdag was hij weer zo fel tekeer gegaan en had zo'n hoop aarde vlak voor de schuifdeur geproduceerd, dat ik eventjes een GPS nodig had om mijn eigen weg nog te vinden... Wij zijn de trotse bezitters van onze eigen Eyjafjallajokull !
Aangezien pootjes inkorten noch euthanasie ten huize Elsbabbel geen opties zijn, geven we hem dus weg.
Wie voelt zich geroepen ?
U kan deze lieverd gratis te komen ophalen.
Oh ja, dit dient u ook nog te weten : 't is nen heten. Als u wenst te kweken : hij is zooo bronstig dat hij zelfs op zijn vader kruipt.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Gewoon dat Duracell batterijtje uit zijn poepke halen en hij zal een stuk rustiger zijn.

Suske. zei

Een echt poepkeun dus.