donderdag, december 13, 2007

I WISH YOU


Mijn wensenlijstje voor 2008 :
- mijn huisgenoot : een toffe job + 1 medeklinker en 1 klinker voordat ge met de blokken gaat spelen op 18 oktober
- mijn kids : een arendsoog, scherpe oren en twee stevige benen om door het leven te gaan
- Roeselare : een budget voor Schwung
- België : een nieuwe poppenkast
- de wereld : wat minder gat in de ozon
- de mensen : sommigen wat meer haar op hun tanden, anderen wat meer haar op hun hoofd
- mijn vrienden : dat we elkaars arendsoog, scherpe oren en stevige benen mogen zijn
- iedereen : minstens één lief woordje voor een ander en een warm nest
- ruziestokers, roddelaars, extremisten en wegpiraten : aambeien
- mezelf : tijd om weer te bloggen
Ben ik nu veeleisend ?

3 opmerkingen:

Unknown zei

18 oktober: dat is dan wel 2008? Word dat al zo lang op voorhand gepland? 8O
België heeft al genoeg poppenkasten. :-(
En de wereld mag niet alleen wat minder ozon gaten hebben maar het mag ook eens goed opgekuist worden.
Veeleisend? Nee, integendeel. ;-)

Suske. zei

Zalig Kerstfeest en gelukkig nieuwjaar voor jouw en je gezin Els.

veel voorspoed in 2008 en dat Roeselare weer vlug mag schwungen.

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.