dinsdag, februari 14, 2006

ROCKY MOUNTAINS


Kan mij iemand helpen ?
Ben opgestaan met een lip die lijkt op de Rocky Mountains.
Meneerke Herpes Labialis huist in mijn zenuwknoppen.
Om onverklaarbare redenen knaagt hij zich zo'n 3 keer per jaar een weg door het zachte weefsel van mijn lippen. Ik ben niet moe, heb niet in de zon gezeten, ben niet ziek en 't is ook niet 't moment van de maand. Wel integendeel, ik voel me tiptop. Waarom hij NU weer honger heeft, is voor mij een raadsel. 't Is verdomme zoentjesdag !

Kom niet af met huis-tuin-keukenmiddeltjes. Heb alles al geprobeerd :
- wattenschijfje met melk op de lip leggen (lastig als je niet kan niet stilzitten)
- vaseline balsem
- ijsblokje (heb ik liever in een coktail)
- de hele nacht met tandpasta erop slapen (persoonlijk hou ik daar enkel een frisse adem aan over)
- Zovirax (helpt enkel in het prille tiktakgeklopstadium, tja maar wie heeft dàt altijd in huis en nu nog naar de apotheek hollen is al te laat)

Dus, als je een wondermiddeltje kent, laat maar weten. Ik zal u weeeeeeeuwwwwwig dankbaar zijn.
Of ben ik dan toch een geluksvogel gezien dit virus ook op genante plaatsen kan opduiken maar ik daar godzijdank geen last van heb ??
Bovendien zegt men in de volksmond ook wel eens dat elke koortsblaas een ziekte gespaard is...
Afgaande op de grootte van mijn gastheer blijf ik misschien wel gespaard van evil diseases.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

TEKORT AAN VITAMINE C , veel sinaasappelen, citroensap etc uw viramine c op peil houden en je krijgt ze nooit meer
dokter elder.

Elsbabbel zei

thanks doc !
by the way . 7 mei vrijhouden
info krijg je nog via murke
VRIJHOUDEN, he, anders kom ik je kapen en vastbinden

Anoniem zei

Inwrijven met ochtendurine

't mienwerkerke

de bevers zei

een dagje zwijgen en 't probleem is gegarandeerd opgelost... maar ja, dit zijn draconische maatregelen :-)

Elsbabbel zei

Zwijgen. Ge zijt niet goed zeker ?
Wie zou er dan nog meest ongerust lopen denk je ?

Anoniem zei

ganzemeure is vele beter dan viramine C dokter elder...

Anoniem zei

laat er even een vrouwelijke
hond aan lekken(2 keer per dag),
2 dagen achter elkaar,hij gaat
zeker weg spreek van ondervinding.

Elsbabbel zei

oke ben al weg op straat
het eerste mormel zal ik vasthebben