maandag, februari 13, 2006

T.A.V. DE KWISTANKEN

Mijn lieve kwisvriendjes,
Dit is een artikeltje dat ik een tijdje geleden uit de krant knipte.
Onleesbaar, maar dat speelt eigenlijk geen rol. Het goede nieuws is dat de dame op de nogal onduidelijke foto (Gilberte Rieke) een voorstel geformuleerd heeft om een 'Alzheimerquiz' voor bejaarden te beginnen.
Als dat geen goed nieuws is !
Zo zie ik ons over een jaar of 40 al zitten : rolstoel, looprek, pacemaker, valse tanden en een medicatielijstje in de portefeuille waar Elsbabbel moederlijk over zal waken. Haja, uw pillen zult ge op tijd nemen !
Het nog betere nieuws is dat mevrouw Rieke ook van plan is megafuiven voor bejaarden te organiseren. Ik veronderstel dan wel dat ze ook voor de nodige H2O-tanken, extra grote pampers, aangepaste toiletten en het Rode Kruis zal zorgen. Ziedegulderdazitten ? Elsbabbel wel. Wie weet, tegen dan heeft ze waarschijnlijk een moustache en rookt ze pijp.

2 opmerkingen:

de bevers zei

Er zijn grenzen hé...als je een moustache hebt, zoeken we een andere quizpartner.... of we zouden ons al moeten bevinden in een vergevorderd stadium van aftakeling

Anoniem zei

Als je de graad van aftakeling NU bekijkt, zie ik je echt wel met moustache-Elsbabbel quizen. Ik wil jullie vervoer van en naar Ten Hove verzorgen, de koffie aan de bar bestellen en reservebatterijen voor jullie hoorapparaat meebrengen . Dinsdaglief