donderdag, mei 14, 2009

Gratis peeling



Een dagcrème en een kohlpotlood. Meer zal je hier niet vinden in de badkamer.
Oh ja, een stuk heerlijk romige zeep, bubbelbadschuim en rozenblaadjes voor in 't bad ook. Gekregen met moederdag.

Ik maak me geen zorgen over kraaiepootjes of een minder veerkrachtige huid. Waarom zou ik rimpelvrij moeten zijn ? Laat mij maar gewoon uitzakken zoals de natuur dat beslist. Mijn wederhelft zal er heus geen aanstoot aan nemen als mijn lichaam zwaartekrachtsgewijs rare vormen begint aan te nemen. Na je veertigste heb je geen keuze meer tussen plooien zonder buik of een buik zonder plooien.

Ik heb wél een nieuw geurtje en loop op vederlichte voetjes in een wolk van viool, jasmijn, witte musk, mandarijn, aardbeisorbet en caramelpopcorn.
Het werkt op hem . Ik word bedolven onder gezoen. In combinatie met een stoppelbaard krijg ik er op die manier een gratis peeling bovenop !

2 opmerkingen:

LUC zei

Leve de natuur ! weg met de make -up poppen.
leef met vlag en wimpel maar hou het simpel!( OLLIES LIJFSPREUK )

LUC zei

denk aan de lava , moet dringend gepland worden.