dinsdag, mei 05, 2009

Hormonencircus à la Elsbabbel



Dames en heren,

Mag ik u presenteren
Mijn circus van hormonen

Mijn lichaam wordt dan overgenomen door een bende van acrobaten die als losgeslagen zotjes door mijn lijf bewegen en gevaarlijke fratsen uithalen op éénwielers. Vervolgens vliegen ze als gekken aan trapezes door mijn bloedstroom, jongleren ze met knuppels en springen reuzetrampoline.

Ik zit aan de rand van de piste alle pingpongeffecten te ondervinden.
En dan……tromgeroffel………schiet er ééntje weg op een kanonskogel
en wil ik
stokvis
om 11 uur ‘s avonds

9 opmerkingen:

LUC zei

Van Lieve is da rolmops in mayonnaise

Anoniem zei

Bij ons thuis noemen ze dat de "Penopauze", tenminste als over mij gaat.

Tricky zei

weer es komen bijlezen, en gelachen, ontroerd geweest, mooie dingen/fotookes gezien... en nu deelgenoot van je hormonencircus geworden... mij niet onbekend!!!

dP zei

oooh LOOOOOL!!!

Anoniem zei

M'n 3 verwittigde mannen zijn er op die dagen 10 waard. Vermoed dat ze zelfs Poes inlichten voor op hol geslagen mams 'mormonen' Bukkie

Anoniem zei

Hormen, zijn dat de inwoners van de duitse gemeente Horm??????
....Bloem

Elsbabbel zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Elsbabbel zei

@Bloem,
Merci ! Ik wist niet dat mijn klavier letters opat...

Anoniem zei

Ik dacht al dat het zoiets was. Daarbij, een circus met Duitsers lijkt me ook niet zo leuk.
...Bloem