zondag, mei 03, 2009

KSA groet u

De garagepoort ging open en daar stonden ze naast elkaar. De spitsbroeders. Mijn twee glunderende druipnatte zoo(n)tjes met modderpoten en schoenen die betere dagen gekend hebben.
"'t Was durversspel in de KSA, moesie, we hebben in de vaart gezwommen en, oh ja, er dreef een drol naast mij, ik moest een aardworm eten en om
't er langst prikkeldraad vasthouden waar stroom op stond, en euh ja, koetjetikken....maar 't was een stier.

"Je bent de beste mama van de wereld dat we dat allemaal mogen doen van jou !"

"Liefste zootjes van me,
drol, aardworm en stier tot daar aan toe, maar elektriciteit.....
ik ben doodsbang van Den Illigen Triek ! Dus, NOOIT meer doen !"


1 opmerking:

dP zei

mille nonde zeg! ne STIER!!
Ik denk dat ik als kip ineens gevaarlijker zou worden als alle vernoemde 'beesten' bijeen.

Wat mss eigenlijk nog wel reuze mee kan vallen, want mja ... zoooo gevaarlijk is dat waarschijnlijk allemaal niet.
Maar toch ... Ne stier zeg ...