woensdag, februari 03, 2010

Reclameterroristen


Ik heb een bloedhekel aan enquĂȘteurs en de dikke pakken reclamefolders die de brievenbus bezwangeren. Vorige week nog viste ik 5 Auchanfolders uit de bus, allemaal dezelfde. Gisteren was er een envelop mee gericht aan Mevrouw Vansteeland Astrid. Beste Testaankoop, ik ben geen Vansteeland en mijn voornaam is Els. Mijn man is Vansteeland en zo man als wat, dus geen mevrouw. Ergerlijk.
Het strafste wat ik ooit meemaakte, was toen Charlotte pas geboren was. Het ukkie was nog geen maand oud en er ze kreeg al reclame voor maandverband met gratis stalen in de bus op haar naam. Reclameterroristen noem ik dat. Laat mij en vooral het mileu toch eindelijk eens met rust met al julllie gezever. Trouwens, veel van wat er in al die aanbiedingen staat klopt niet : ofwel is de aanbieding nog niet binnen, ofwel al weer uit, ofwel zit er een addertje onder het gras dat vermeldt staat in hele kleine lettertjes die alleen te lezen zijn met een loep.
Dus : fuck off !

2 opmerkingen:

LUC zei

Haro! Broeva !

Da's stoere taal , Astrid !

moppie zei

Da zegge kik wok

fuck off