zondag, november 19, 2006

DUBBEL NIETS ZINNIGS


- In de weide staat een zeug die troost uit haar beer'put.
- Na de zoveelste kop barslechte koffie, vroeg ik aan de ober : "Zet je hem expres'so ?"
- Onlangs nog vroeg de pastoor wat ik van de doop'vont.
- De ster sprak maar de astro'loog.
- Ik voelde dat er iets niet klopte toen de cardio'loog.
- Vroeger at men spek met vet'eraan.
- Wetenschappers ontdekten dat imkers eigenlijk bij'ziend waren.
- Ik was verbaasd toen de indiaanse medicijman zei : "Vat geen cow'boy !"
- Ministers hebben aan de binnenkant van hun kostuum een beleids'voering.
- Zolang ik rook wil de dokter dat ik niet over mijn long'kanker.
- Snel'weg was de boodschap toen het fout ging bij het aanleggen van die autostrade.
- Als Uto'pist lopen droombeelden onder water.
- Ik had goede ogen toen ik vroeger las'brillen had ik niet nodig.
- Com'pact uw valies, we gaan op reis !
- Je zou veel beter horen moest je je oor'delen.
- Als ik een fiets'bel komt hij nooit.
- Naast de guillotine stond een hoofd'aannemer.
- Ik keek mee toen Venus'haar krulletjes bekeek.
- Als ik spat'lap ik daar mijn laars aan.
- Als ik afwas'bak jij dan het vlees ?
- Als hij zich kreupel'hout moet hij niet in legerdienst.
- In zijn slaap'koppen kon de voetballer niet.
- Aan de pas verkozen mis'peuteren.
- Als dat ras'paard zullen het mooie pups worden.
- Is mo'slim of dwaas ?
- Hij vroeg aan de wesp : "Bijt'je ?"

Voor de goede orde van zaken : ik heb er geen enkele zelf uitgevonden !

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Je mag ze dan misschien niet zelf bedacht hebben, d'r zitten wel een aantal goeie tussen. Ik hou van zulke taalkronkels.

Anoniem zei

is'lam mo'slim

Anoniem zei

het zijn goeie Elsbabbel :-)))
een fijne week alvast
groetjes
Borriquito
http://borriquito.skynetblogs.be

Anoniem zei

Zeg klaar'komen de meisjes nog?
De jeugdschrijver vroeg, hou jij m'n pen'is vast.
Ik ga naar het bal'zakje ook af?

't mienwerkerke

Anoniem zei

Arafat was zijn sjaal kwijt, hij had zijn yasser over gehangen.
Amerikaanse buffels hebben iets bisonders.
Als hij niets anders te eten had, leefde Godfried van bouillon.
Kwaliteitslingerie is bijzondergoed.
Mag je op zondag weekdieren eten?
Drinken halveert je leven maar je ziet dubbel zoveel.
Word bokser: meer kans op slagen.
Frans Brood kwam van de bakker.
Ik ging hem een trap verkopen maar hij woonde op het gelijkvloers.
Roken: het blijft een teer onderwerp.
English beer is like sex in a canoo : fucking close to water.
Doodgaan is stoppen met sterven.
Ik heb een mooi figuur geslagen. Ze sloeg wel terug.
We nemen als twaalfuurtje een half eendje.
Zouden gecloonde kinderen een rode neus hebben?
De bultenaar besefte dat hij het ergste achter de rug had.
Alleenstaande dame zoekt zittend beroep.
De ontevreden klant sleurde het restaurant voor het gerecht.
Na die hevige regenval van de laatste dagen stond de imigrantenwijk volledig blank.
We verwachten middagtemperaturen rond 12u.
Die losse vijs kon hem geen moer schelen.
Om op schema te blijven moest de tandarts een tandje bijsteken.
Incest moet in de familie blijven.
Reeds twee maanden na de amputatie van zijn been steekt deze man op eigen houtje de straat over.
De barman was klein maar tapper.
Door zijn toedoen stond haar blouse open.
Van klok kijken wordt onze kleine wijzer.
Toen ik de prijs van de sla zag kreeg ik een krop in de keel.
Afslanktips: daar ben je vet mee.
Hij was dun van haar, zij dik van hem.
Van mensen, die nooit wat geven, daar krijg ik wat van.
Je moet op tijd weten hoe laat het is.
Vrouwelijk schoon kan je nooit precies in cijfers achter de komma uitdrukken want juist de afronding maakt het zo mooi.

Anoniem zei

En nóg enkele, maar 'k ga dan stoppen hee ! :
Een egoïst is iemand die niet aan mij denkt.
Wie een kuil graaft voor een ander, is in ieder geval geen egoïst.
Ik hou altijd een stuk maand over aan het eind van mijn geld.
Ik ben in de 7e hemel, de andere 6 wilden me niet.
Jij bent de vrouw van mijn dromen. Dat wil ik graag zo houden.
Ik mis mijn ex nog steeds, maar ik kan al beter richten.
Zelfontplooiing is wellicht ook goed voor je rimpels.
Pas maar op voor mij, zei het klontje tegen de biet, ik ben geraffineerd.
Jan met de pet volgt zijn leiders klakkeloos.
Toen de toerist in het Engelse postkantoor een postzegel vroeg kreeg hij een stamp.

Elsbabbel zei

hou u voor niet in, Oguh !

Maxentia de Beauvais zei

Héhé

Anoniem zei

ik ben helemaal met stom'heid(i) geslagen...

DVLMN zei

afgeprint en opgehangen in de leraarskamer. I O U one Elsbabbel!

Anoniem zei

Allee, omdat ik volgens Elsbabbel mijn voor niet mag inhouden, nog ééntje:
2 Teddybeertjes tegen elkaar: "Je t'aime de pluche en pluche."

de bevers zei

Oguh, Bijna zo goed als die stove :-)