woensdag, november 15, 2006

MOA VINT TOCH !

Neen !
Ik heb geen aandelen bij Clickx...
Ik ken er écht niemand...
Ik heb hen ook helemaal niet mijn behamaat doorgestuurd...

Het is mij dus een groot raadsel waarom ik genomineerd ben bij de 100 beste blogs.
Ik ? Moi ? Me ? Yo ? Ich ?

Ik zal het stemmend publiek eens rap van gedachten doen veranderen door een paar dingen te vertellen over Elsbabbel die u nog niet wist (en best weer snel vergeet) :

- Als kind heb ik ooit eens in een kast gekakt. Gelukkig heb ik dat afgeleerd.
- I'm not like the others, I am much worse.
- Ik heb een ergerlijke gewoonte : ik kan niet van puistjes blijven.
- Ik heb een nog ergerlijke gewoonte : in de auto verzet ik voortdurend de radio van post op zoek naar goede muziek. Er wordt nogal wat afgezapt en dit tot ergernis van mijn medepassagiers.
- When I'm good I'm really good, whem I'm bad I'm even better
- In mijn studententijd ben ik eens zo zat geweest dat vrienden mij in een winkelkar naar huis moest brengen. dat gebeurde 1 keer. Nu is het meestal andersom.
- Ik heb een overontwikkeld reukorgaan. Soms best lastig !

Wenst u toch nog te stemmen ?
Doe het dan hier : http://sitevanhetjaar.zdnet.be/

Ook mijn blogmaatjes Duvelman en Pierre du Coin zijn genomineerd. Proficiat makkers. !

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hierbij voor 200 % bevestiging dat je bij Elsbabbel in de auto nog nooit zult geweten hebben dat je in de file stond. Zapperdezapzapzapzapzaphelpzapzap..Dinsdaglief

pierre du coin zei

Verdienstelijke poging om potentiële stemmers af te schrikken, maar 't zal niet lukken vrees ik!
Hé, we zien wel waar we uitkomen. Als vrees ik dat het moeilijk wordt om de plaats van Deep Purple in de top 100 allertijden te benaderen. Bij mij zijn the Smiths al een iets realistischer target.

Anoniem zei

Proficiat en al. En die scare tactics lukken niet echt hoor want de helft van die dingen heb ik ook gedaan of doe ik nog steeds. Even voor de duidelijkheid, dat kakken in de kast is er niet bij. Gewoon voor de goed orde ;)