maandag, november 13, 2006

OOGSMEER

Soms vraag ik me af of er iets met me scheelt.
's Avonds hangen de meeste van mijn medeburgers voor hun kijkkast en vergapen ze zich masaal aan allerlei series, realtyreeksen en onvoorstelbaar slechte films.
Zelfs met 4 bakken afstandsbediening vind ik moeilijk mijn gading in het gewone circuit.

Thuis : vanavond aflevering 2076 ! Mir wird schlecht !
Beauty & De Nerd : steek een domme gans en een intellecuteel (?) in een proefbuis en kijk eens wat ervan komt : kutteevee !
En dan al dat gedoe met BV's : zie je hun kop niet in een panel, dan moeten ze hun dans- of schaatskunsten etaleren, of survival spelen en kokosnoten klieven, of zingen...

Hm, ik heb wel wat sympathie voor 'Dieren in nesten' en voor Martin Heylen die het verre Siberië nogmaals opzoekt zonder oorwarmers dit keer. Ook 'De Laatste Show' kan ik appreciëren. Mijn mondhoeken plooien zich wel eens tot een glimlach bij het aanschouwen van sommige stukken van 'Willy's en Marjetten' en 'Tragger Hippy' doet me af en toe schuddebuiken.
Soit. Dat was het dan ook.

Onlangs één prachtige film gezien op Canvas : "Girl with a pearl earring". Met de bijna pertinente zekerheid dat het wel weer 6 maanden zal duren vooraleer nog eens een filmpareltje
op de beeldbuis komt, ben ik maar wat gelukkig met 4 bakken afstandsbediening die mij technischgewijs gidsen door het land van de Digicorder/Digibox in het andere circuit. Filmavondje à la carte en deugddoend oogsmeer !

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ge noemt nu net alles op waar ik ook naar kijk zie! Allez, in uw paragraaf met Martin Heylen en co. Voor de rest lees ik gewoon een boek. Tenzij op vrijdagavond; GREEN WING! Op Canvas!

Anoniem zei

beter met een boekje in een gezellig hoekje... toch!