dinsdag, maart 21, 2006

EIGENLIJK

Eigenlijk
zou niets nog mogen verouderen
behalve kaas

7 opmerkingen:

Anoniem zei

wijn...whisky op 't vat... een eik...schoonmoeder...

't mienwerkerke

Anoniem zei

mienwerkerke,

ik ben het beu dat je altijd met me lacht op diverse weblogs

je schoonmoeder
alias de kalkoen
gloekgloekgloekgloek

Anoniem zei

Elsbabbel

Mijn € is wat laat gevallen.

De natuur wil echter dat de wereld blijft draaien en dat bloempjes verwelken.

Maar omdat het vandaag lente is een dikke proficiat met je 41 lentes

We gaan er dit weekend zeker meerdere op drinken

't mienwerkerke

Elsbabbel zei

Mienwerkerke,
dat verjaringsproces....
...zolang ik maar niet begin te stinken naar ouwe kaas......is er nog geen geurtje aan de lucht !
Mijn bloemeke is nog niet verlept.
Bedankt voor jouw wensjes.

Anoniem zei

Elsbabbel,
aan 41 stink je nog niet naar kaas (ik kan het weten), misschien wél naar andere dingen, maar da's niet erg! Zelfs ik "jeun" me nog ongelofelijk !

In elk geval: een (nog véél meer dan dikke) proficiat, en als ik even terugblik op dié leeftijd van mezelf..., 'k zou een redelijk dikke brochure kunnen vullen met...
dus: niet zo triestig klinken hee!

Elsbabbel zei

Ewel, Oguh,
we zullen nog eens 'klappen' over die 'brochure'...
bedankt voor de wensjes !

Elsbabbel zei

Bedankt Fredje !
We kijken vol spanning uit naar de komst van flikje jr.....