donderdag, maart 09, 2006

WATTENKOP

Gisteren had ik zo'n wattenkop, alsof ik mijn hersenen ergens achtergelaten had op tafel of zo.
Maar... ik heb hier dan ook 't één en 't ander te regelen :

- opvang voor kids van mijn broer die op reis gaat (ééntje van 6 maanden en ééntje van 2,5 !)
- regelen van communiefeest van onzen Thomas
- en kijk eens naar de kaart hierboven : jaja, Elsbabbel gaat naar Schotland ! Joehoe !!

De reis wordt een autotrektocht, als je goed kijkt, kun je de uitgestipelde route volgen in groene fluo. Klik op de foto voor een grotere weergave. We logeren op Schotse boerderijen.
Als iemand tips heeft, laat maar komen...

Gisterenavond nog iets heel plezants meegemaakt : zelfs met een wattenkop nog 30 Schwungkaarten 'verkocht' in een café. 'k Zal den groten baas nog eens uitleggen hoe ik dat gedaan heb.

1 opmerking:

Anoniem zei

toch geen vieze dingen zeker

't mienwerkerke