vrijdag, maart 10, 2006

HAATLIJSTJE


10 Dingen die Elsbabbel verafschuwt (je zorgt beter dat je niet op dit lijstje komt te staan!)

1. EXTREMISTEN en FANATIEKERS
In al hun vormen. Politiek, ideologisch, godsdienstig, in het beoefenen van sport of wat dan ook.
Bovenstaande medaille wil ik hen graag persoonlijk opspelden op een plek waar ze het niet graag hebben. Steek die etters in een ruimtetuig en schiet ze naar het verste hoekje van het heelal.
Ze zijn de bron van alle kwaad.

2. ENQUETEURS en TELEMARKETEERS
Kijk maar in mijn archieven onder 24.1.06

3. KINDERMISBRUIKERS, KINDERMISHANDELAARS, KINDERVERKRACHTERS, KINDERARBEID, KINDERMOORDENAARS, KINDERLOKKERS
Touch a child and die !

4. KERMISKOERSEN
Hierover zal ik binnenkort een stukske schrijven. Geduld. 't Zit in de pipeline.

5. DUIVENMELKERS
Op te hokken voor altijd.

6. OPGEDREVEN BROMMERS
Gevaarlijk speelgoed voor onvolwassen creaturen.

7. GETUNEDE AUTO'S
Enkel mannen met kleine onderdelen rijden met auto's met grote onderdelen.

8. SLECHTE GEUREN.
Mijn reukorgaan is overontwikkeld. Soms best lastig.

9. EEN PAPIEREN ZAKDOEKJE DAT IN DE WASMACHINE GERAAKT
Schatten van mij, gelieve ALTIJD jullie zakken te ledigen vooraleer vuile kleren in de wasmand te gooien. De eerste die ik nog eens betrap, mag zelf met een pincetje alle verpulverde onderdeeltjes van het papieren zakdoekje terug samenzoeken !

10. EEN IJSKOUD BAD
Ik ga al in shock van het idee...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Oei, nogal fanatiek extreem in het bestraffen van extremisten en fanatiekers... Zomaar etter in de ruimte spuwen... Zomaar de last op de latere generaties en/of niet-aardsen afwentelen... Foei! Deze aardkloot gaat ten onder aan dergelijk onverantwoord gedrag. Alles afschuiven op de ander! Mopperen over de splinter, maar de balk in eigen ogen niet zien! Bah, bah, driewerf bah!

de bevers zei

Elsbabbel,

ik denk dat je dringend een beetje ontspanning nodig hebt. je ergeren is niet goed voor je hart. Speel ofwel eens een spelletje "mens erger je niet" of nog beter voor de ontspanning is dat we zondag terug winnen in de quiz :-) Deal ?

Elsbabbel zei

elsje pieters,
oke, ik zal ze aan UW deur afzetten

murke,
ik ben zoooo kalm ge kunt dat niet geloven
zondag kom ik fanatiek kwissen