dinsdag, april 18, 2006

FITNESS


Thomas en neef Emiel
houden mekaar fit.
Kleine Marthe is het ideale
sportmodel om de hele
familie fit te houden.


Vorige week kreeg ik een telefoontje van Passage Fitness. Ik mocht gratis alle fitnesstoestanden- en toestellen eens gaan uittesten maar heb de vriendelijke jongeman aan de telefoon bedankt. Nee, ik ga niet want ik heb hier mijn eigen fitnessprogramma thuis. Ik kan jullie verzekeren dat ik bekaf ben na dit weekend :

- Vrijdagavond. Charlotte trad naar tweejaarlijkse gewoonte op in De Spil met Oase. Fantastische jazzdance. 2 1/2 Uur durende fitness voor de ogen.
- Zaterdag weer ferm aan 't schilderen geweest. Nu is de plafond in de living aan de beurt. Een ideale fitnessoefening voor de borsten : mijn rechter weegt al 22 gram meer dan mijn linker !
- Zondag. De paashaas had dit jaar de eieren wel héél ver verstopt. Aan zee.
We hebben er een schattentocht van gemaakt voor de hele familie. De kids moesten een piratenschatkaart in mekaar puzzelen die hen dan op weg zette naar de brievenbus waarin een volgende aanwijzing lag, enz, enz... Fitness voor de hersenen ! Vervolgens fikse zeewandeling gemaakt en rijden met billenkarren.
Nonkel Lieven was ondertussen aan het verhuizen dus zorgden wij voor kleine Marthe. Je kan er zeker van zijn : zo'n uk van 2 is al een fitnessprogramma op zich !


De schatkaart
van de paashaas.




- Maandag. Groot feest bij nonkel Geert. Daar zijn ze zo maar eventjes met 1,2,3,4 jarig ! Olé ! Fitness voor de portemonnee. Bovendien was onze Thomas ook jarig !

fitte billen
fitte tieners





Soldaat van de vrede
Lowie bezig met het uitgraven van loopgraven .

Rechts : pappie en mammie fitte 60+

Boven : fitness voor Elsbabbel.

Nu ga ik verder schilderen met mijn linker hand : het borstonevenwicht moet nog weggewerkt worden !

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Goeie middag,
bedankt voor je bezoekje
een druk weekend geweest lees ik
proficiat aan Thomas met zijn verjaardag gisteren !!
nog een fijne en aangename dinsdag verder
groetjes
Borriquito
http://borriquito.skynetblogs.be

Anoniem zei

Hey Els!!! Bedankt voor de Comment... en bedankt voor de hoop. Ja, inderdaad .. ik heb helemaal genoten van mijn vakantie. (en toch ook een beetj naar de school)
Mooie post.. Thomas is de man ... :d

P.S.: ben wel redelijk goed in wiskunde...

Anoniem zei

Mnr. Voet is zijn echte naam... :d:d:d Tis toch zalig.. Een turnleraar die zo noemt..
Kijk maar op mijn Webpoll! Hij is onze favoriete leraar. Net je post gelezen. Druk weekend zeker? :p