zondag, april 30, 2006

ZONNEZOT


Als we de weermannen mogen geloven, klimt de temperatuur deze week tot een voor Belgenland tropische 25 graden. Dan kunnen de decolletés eindelijk wat lager, de rokjes wat korter en wordt Elsbabbel weer zonnezot.
Nee, niet zot van 't zonnen - ze haat zonnen - maar zonnezot.
Dan gieren de cortisol en melatonine door haar bloed. Hormonen. Ontkiemend tussen de hersenkwabben. Verantwoordelijk voor een zonnezotte Elsbabbel. Verwacht je dan maar aan een aanval van vliegende gekte.
De schuifdeur van de zomer mag dan wijd open, de hele winterse zwik wordt gedumpt op het stort.
Eindelijk zal er weer 't één en 't ander geschrapt kunnen worden op het verlanglijstje dat ze postte in januari.
Onthou het : cortisol en melatonine.
Daar had een mannelijke festivalganger van het zonnige Dranouter aan Zee blijkbaar erg veel last van. Toen ik hem een Schwungflyer aanbod, weigerde hij deze aan te nemen.
"Ik zal er alleen naar kijken als gij de hele tekst die erop staat in mijn oortje giet", grapte hij. Ik had niet eens een decolleté en mijn flutseblutserokje hangt voorlopig nog op 25 graden te wachten.
Hij leed gewoon aan een overdosis cortisol en melatonine
en was
zonnegek...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

If you suffer from hair loss, hair implants may be one way to help you.
[url=http://www.hair-restoration-surgery.com/]hair restoration surgery[/url]

Anoniem zei

интимного общения с

в [url=http://goooogl]Gooogle[/url] женские возбуждающие лекарство для интимных отношений
интим услуги випв москве