woensdag, april 26, 2006

SCHWUNGBAAS


Schwungbaas is in 'goeie doen'.
Dat kan je zelf lezen op www.Murke.blogspot.com.
Momenteel schuimt hij ons Belgenland en zelfs stukskes Benelux af met zijn spiksplinternieuwe zilvergrijze stalen ros, de koffer volgeladen met flyers en affiches. Elk concert of festival dat genoeg rockt en dezer dagen plaatsvindt,
krijgt het bezoek van de pater schwungilias of één van zijn bendeleden of een combinatie van beiden.

Zelf ben ik dit weekend te vinden in Dranouter aan zee. Nee, niet echt rockend maar wel supergezellig en met Dinsdaglief erbij wordt dat weer brullen.
Ik ga daar persoonlijk het vlees van Gabriel Rios eens gaan keuren. Blijkbaar ben je tegenwoordig 'out' als je al niet van zijn naam alleen in katzwijm valt...
Wel, ik zie dat graag eens live, op snuifafstand. Heb ik eind vorig jaar ook gedaan bij de Coconuts van Kid Creole, VOOR het podium en zonder onder hun rokken te kijken ! Waar zat Schwungbaas ? ACHTER het podium. IN hun paskamers.

Ondertussen bestookt Schwungbaas mij hier met mailkes : boeking uit Frankrijk ! Tickets verkocht aan Italianen ! Hongarije komt ook af ! Engeland !
Nederland ! Guernsey ! Isle of Wight ! Spain ! De mannen van de opbouw zijn al verwittigd van het aantal internationale vlaggen dat moet wapperen aan de ingang van de Expohallen.
Oke, 't zal wel gaan zeker, Babbels, om dat volk te ontvangen in 't Nederlands, Frans, Duits, Engels en Spaans (pero me falto un poco el ejercicio !). Wat betreft Hongaars : mijn tong doet elke avond trouw haar yoga-oefeningen.
Schwungbaas moet er niet van wakker liggen, en als 't echt niet zou lukken, ik zal hem bellen op zijn GSM...kan HIJ het even komen uitleggen in 't Taiwanees.
Ik kijk dit jaar bijzonder reikhalzend uit naar de Glimburgers die zich met taart zullen presenteren aan mijn ingangsophokkot ! Ook dat heeft Schwungbaas deze week 'klaargespeeld'...en naar de ongerepte natuur van de pompiers van Nieuwpoort. Zie http://luc-de-pompier.skynetblogs.be/

En jij, heb jij al uw ticket ?
Et vous, avez-vous déjà votre billet ?
And you, do you already have your ticket ?
Y tu, tiene usted ya su entrada ?
Haben sie schon Ihre Karte ?
Lei ha già il suo biglietto ?
Tem jè seu billete ?
Gjor De har allerede Deres billet ?
既にあなたの切符があるか。
έχετε ήδη το εισιτήριό σας;
너는 이미 너의 표가 있는가?
вы уже имеете ваш билет?
您已经有您的票吗?

5 opmerkingen:

Anoniem zei

amuseer je met het weekend en geniet er van
groetjes
Borriquito
http://borriquito.skynetblogs.be

Frog with a Blog zei

oh god! I don't understand Dutch, the only thing I understand is that some poor Walloon is trapped in a Feming's ass... is that symbolic for something? Hey, thanks for visiting my blog! Welcome back soon and I promise to work on my Dutch before next time. Dank u!

de bevers zei

Elsbabbel,

Perro is een hond, pero is beter

In de KW van 19 mei komt er een speciaal katern Schwung. Momenteel hebben diverse buitenlanders, die tickets bestelden via internet, een vragenlijst via email bekomen van Roularta en de eerste reacties zijn reeds binnen. En naast de vele landen die je opsomt, vergeet je ook nog Australië (Sydney & Melbourne) + Rusland (Jekaterinenburg)

Flyer voordat jullie naar Gabriel Rios kijken want als jullie in katzwijm vallen tja...

En a propos, The Coconuts droegen hotpants !

Anoniem zei

Schwung-t-shirt ligt klaar. Elsbabbel plakt zonder enige schroom OVERAL affiches, dus heb ik al een GROTE rol plakband aangeschaft. Dorito, 't zal weer wat worden... Genieten zullen we. Tot zaterdag. Dinsdaglief

Anoniem zei

Mijn vader gaat... :d