donderdag, juli 26, 2007

WAAR ZAT EN ZIT ZE ?


Ik weet het : 't is een beetje stil op mijn blogje.
Ik zocht en zoek met dit klereweer gewoon de sunny spots van Belgenland op, zoals daar zijn :


De Gentse Feesten met een heerlijk etentje in Het Magazijn.

Een zonoverladen weekendje Ardennen bij Pol en Tine in hun 'A la vieille forge' , terwijl West-Vlaanderen bijna weggespoeld werd.


Een frisse zeeneus halen in Oostende, tentoonstellingske van Herge meepikkend met daarna mosselen op Indische wijze in 't Kombuis en achteraf heerlijke pint in mijn favoriete Manuscript.







Elsbabbel kijkt al uit naar de Likkepotfeesten van KSA BEBO Beveren.


... en naar de Lokerse Feesten op 12 augustus. Wie mij in Peer niet vond maar nu wel : het pintje blijft geldig !

De derde week van augustus kun je me vinden op het schitterende l'Ile d'Yeu en wordt het pintje vervangen door plateau de fruits de mer. Just find me ! It's on me !

Geen opmerkingen: