zaterdag, april 25, 2009

Ik ben boos



Op de tijdschriften met foto’s van modellen die op wandelende stielo’s lijken.
Op de kledingbedrijven die one-size-fits-all labeltjes in t-shirts naaien, waar zelfs geen pompelmoes in past.
Op de schoenfabrikant van dat fantastische paar dat ik toch niet kan kopen omwille het feit dat zweetpoten niet samengaan met synthetische inlegzooltjes.
Op vrouwen waarvan hun haar er altijd leuk uitziet, terwijl dat van mij veel weg heeft van een coupe savage.
Op mijn handen omdat ze toch maar niet van dat wondje op mijn neus kunnen blijven. En dat al 3 weken.

Maar ik ben zelf ook slecht. Als ik op straat loop en denk : "Jongens, moet je dát zien. Er is een orkaan door haar kast gegaan en ze heeft van elke stapel het bovenste aangetrokken."

4 opmerkingen:

veerle zei

Zo zijn we wel allemaal een beetje zeker?

(Mooie blog is dit!)

LUC zei

Die stylo's hebben meer problemen dan je denkt om mager te blijven.Liever een gezonde kont dan een geforceerde mond.

Anoniem zei

Babbels ? Boos ? Nèèje ! Bukkie

martin ai zei

Kalm kallen kankerpitje... Alleen maar zweetpootjes, moest je allergisch zijn voor alle sythetica, baalde je zelfs van zwarte of donkerblauwe katoen, merico wollen icebreaker shirts enz. enz... Krijgie dan dus heel veel pukkelties van. Bio/eco: Seu licet Iovi seu licet bovi, commerciales! ;-)