zaterdag, augustus 19, 2006

RIDDER LOWIE



Elsbabbel was gisterenavond volop aan het genieten van een weldadig bad met 'Muguet de bois' toen ze bruusk verstoord werd door een kartonnen zwaard in haar nek : Lowie was terug thuisgekomen na 1 weekje ridderkamp in Laarne. Apetrots toonde hij mij ook zijn zelfgemaakte lans, wapenschild en ridderdiploma waarop het volgende staat :

Bye bye, zwaai zwaai

vanwege de Sportamonis Tinne en Lies.

Zij vonden Lowie gewoonweg een perfecte grapjasridder.

Supersportief, vriendelijk, te gek voor woorden, mega stoer en kei vet

Is dat mijn zoon ??

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hij heeft toch geen geredde jonkvrouw mee naar huis ? Kijk maar eens goed in z'n valies. Dinsdaglief

pierre du coin zei

Lijkt me wel leuk zo'n ridderkamp. Ik ging met de cm naar heer sur meuse! Maar nu ik eraan denk heb ik mij daar eigenlijk ook wel goed geamuseerd.

Anoniem zei

jezus, en dat ik moeten missen toen ik klein was! ik ben jaoers, dedju! :)