vrijdag, mei 19, 2006

Buiten regent het pijpestelen.
Il pleut des cordes.
It's raining cats and dogs.
Maar dat kan de pret ten huize Elsbabbel niet bederven.
In geen enkele taal !
Nog 1/2 (één half) dagje werken en Elsbabbel gaat met verlof. Joehoe, vreugdedans alom.
Gisteren heb ik al de valies van onder het stof gehaald. Er ontsnapten nog wat Kroatische en Sloveense geuren uit. Dat doe ik nou altijd : wat vakantielucht vangen om er eens aan te snuiven als het nodig is.
Het inpakken zal dit jaar wel wat eenvoudiger worden : voor 't ventje hoef ik alvast geen ondergoed mee te nemen want we gaan naar Schotland.

Maar éérst, alleralleréérst, nog een weetje keihard werken in de Hallen te Roeselare. De hele opbouw voor Schwung begint dit weekend. Het wordt weer een week van hard labeur maar het plezier is navenant. Ik zal proberen wat verslag uit te brengen, al kan dat wat onregelmatig zijn. We zullen wel zien.
Ingrediënten voor de volgende week : stof, vuil, zweet, zere voeten, weinig slaap maar ook lachen, brullen, zeveren, dollen, zottekesdoen, genieten...met de moaten en van de moaten !
Klinkt als : congé, hollidays, des vacances !!

Ik ga er vanavond alvast een pint op drinken...of twee.

6 opmerkingen:

de bevers zei

Zit je vanavond in 't Sjampetterke ?

Ik zal waarschijnlijk ook een beetje dorst hebben :-)

Unknown zei

Veel plezier toegewenst tijdens uw verlof. En zot doen is gezond ;-) Dat kan een mens niet genoeg doen.
groetjes

Elsbabbel zei

Murke,
ja, ik ga naar de Sjamp

Unknown zei

Where can I buy this kilt??

Elsbabbel zei

Babs, after the festival I'm going to Schotland. Never been easier making luggage before : husband doesn't need underwear !

Unknown zei

elsbabbel, you kinky thing you,haha!!