woensdag, mei 03, 2006

FLAP UIT



Ik heb een 'flapuitboekje' waarin ik uitspraken en verkondigingen van mijn kroost noteer. Ik raad het iedereen aan, diegene die er later nog het meest van genieten zijn de producenten van de straffe uitspraken zelf, als ze wat groter zijn. Hieronder enkele brouwsels van mijn 3 musketiers.

- Als ik dood ben, wanneer kruipen de wormpjes dan in mijn valies ? (Lowie)

- Wanneer is het feest van Haan Lowie ? (Lowie bedoelde Halloween)

- Mijn waterpistolet (waterpistool), stokkenbrood (stokbrood), leliebel (libelle) en Pipi Langsaus (Thomas)

- Ik weet hoe de dokter de baby zal halen : zoals het stopsel van het bad (Charlotte toen ik zwanger was van Thomas).

- Het kindje eet met een zuigrietje van jouw buik (navelstreng-Charlotte)

Volwassenen kunnen natuurlijk straffe uitspraken van de 'moaten' archiveren. Hou je vooral niet in ! Plaats ze gerust via 'comments'.

2 opmerkingen:

de bevers zei

straffe uitspraak van de slange op Pestpop. Voor meer uitleg, wend je tot de slange

Dat is een SF met een FK en een PM

Anoniem zei

Ik heb vroeger gezegd (toen ik klein was) tegen sneeuw. Wiesh... je weetwel van dat liedje I Wish you... dat dacht ik vroeger, raar eh. Als je dat nu terug hoort.