zondag, mei 28, 2006

DE ROCKENDE POMPIER


Gisteren geen tijd gehad om pics te nemen van het festival wegens véél te druk bezig geweest. Maar geen nood, de in groten getalle aanwezige pers zal deze taak wel tot een goed einde brengen. Volg de komende dagen en weken dan ook absoluut de Schwungsite waarop heel wat pics en artikels ivm het festival zullen verschijnen.

Didn't had the time to shoot pics during te festival, have been to busy...
But visit www.schwung.be. You'll see great pics from pressphotographers during the next week!

Heb wel mijn date met Luc De Pompier uit Nieuwpoort en zijn zotte bende vereeuwigd. Een tof nest gelijkgestemde zielen ! Alsof ik ze al jaren ken.
Hopelijk mogen we ze volgend jaar terug ontmoeten, dan zal ik opnieuw de nodige mazoutjes en pintjes trakteren.
Breng hem gerust eens een bezoekje http://luc-de-pompier.skynetblogs.be/

Rockende pompier en Elsbabbel.

4 opmerkingen:

Unknown zei

Is that you Elsbabbel? Hope you're having a fantastic time!!

Elsbabbel zei

Yep ! Me and one of the visitors of the festival. He's a rocking fireman. He has his own blog and I met him now for the first time 'live'.
Maybe I may welcome you next year ??
Watch my blog. Pics coming up !!

Anoniem zei

Alles perfect verlopen gisteren! Volgens mij had jij daar iets mee te maken ;) Toffe site ik ga hier wel geregeld eens langskomen.

Greets Jan
http://www.music-pictures.be

Anoniem zei

't Zin (moet 'k wel toegeven) skone en heldere foto's!
Voila... we hebben Elsje haar schaduw en haar zelf op de foto al eens gezien.
Mijn dag kan niet meer stuk :p