dinsdag, oktober 24, 2006

DENK EENS NA

Heb volgend zinnetje gelezen : "Je gedachten maken je realiteit".

Oh ja, tuurlijk....dan denk ik aan :

Palmbomen in de tuin !
Ik heb de Lotto gewonnen !
Eeuwige vakantie !
Nooit moe !
Geen zweetoksels !
Een zelfreinigend huis !
Een concert van Kenny Wayne Shepherd !
Zon !
Sneeuw !
Iedereen blij !
Eten dat zichzelf klaarstoomt !
Geen rare ziektes !
Armoede weg !
Autovrije stad !
Alle haat en extremisten verbannen !
Kindergelach !

en dan denk ik vooral niet aan :

Blaaskop !
Heks !
Leeghoofd !
Loop naar de hel !
Ik wens jou de tering !
Krijg het vliegend schijt !
Jaloerse pot !
Scheve lavabo !
Jezus !
Kwezel !
Etterbuil !
Ezel !
Bullebak !
Drol !

Stel je voor dat deze laatste gedachten écht realiteit zouden worden, dan zou ik pas echt in de letterlijke shit zitten...

5 opmerkingen:

Anoniem zei

stel je voor... we zouden nogal een zootje om ons heen zien denk ik...

Anoniem zei

even komen bijlezen
vooral die studie was intressant :-)
nog een fijne avond Elsbabbel
groetjes
Borriquito
http://borriquito.skynetblogs.be

pierre du coin zei

"Stel je voor dat deze laatste gedachten écht realiteit zouden worden, dan zou ik pas echt in de letterlijke shit zitten..."
Els toch, ik zou dat toch niet durven denken, laat staan schrijven...
Voor het zekerste mond wassen met zeep. Want stel je voor... ;-)

Anoniem zei

Waar 'n mens zich niet allemaal mee bezig houdt? Nu ja, voor alles is er een geschikt moment en dit is hét geschikte moment om allemaal eens te denken aan drol!
*denkt aan bruine minder hygiënische toestanden*
Of toch niet? :D

Unknown zei

I saw Kenny Wayne Shepard at 16 years old. He played with BB King, it was too awesome.