dinsdag, oktober 17, 2006

OPLOSSING BIOLOGISCHE RAMP

Dit weekend kreeg ik een gouden tip ter oplossing van mijn zweetprobleem :

"Els, kruip eens met uw derrière in de diepvries", werd mij in het oor gefluisterd, wat vervolgens grondig werd getest. De kippeboutjes ontdooiden op slag, de kroketten kregen een erectie en er kwam warempel weer leven in de kabeljauw.

De foto werd genomen tijdens de 40ste verjaardag van Slange. Voor het volledige verslag, kijk eens op http://murke.blogspot.com en geniet van nog ander vlees.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

volgens mij is die hele diepvrieser gesmolten... zou muggebeet toch gelijk hebben ivm de oorzaken van de global warming up...

Anoniem zei

Toch even gecheckt of die slang niet vermomd als chippolatta in de diepvries lag. Dinsdaglief

gypsy zei

wat zien jullie er toch een vrolijke bende uit!

Anoniem zei

ook weer even komen bijlezen
zal toch maar fris geweest zijn aan de poep zeker :-)
groetjes
Borriquito
http://borriquito.skynetlogs.be

Muggenbeet zei

@heidi: trek je mijn deskundigheid in twijfel?
@elsbabbel: succes met je blog.