vrijdag, oktober 06, 2006

ECHT GEBEURD

Gisteren djakkerde ik door de Kattenstraat met de fiets
en zag wel een heel merkwaardig iets.
Een dametje met een breiwerk in drie kleuren
liep er op haar sloffen wat te leuren.
Het bolletje rood kon de dans van de breinaalden ontglippen
en lag vervolgens vrolijk een eigen leven in de goot te wippen.
Het dametje had niets gemerkt van de snode ontsnappingsdaad
en sleepte in de goot achter zich aan rood bolletje wol aan een lange draad.
Als een ongehoorzaam hondje ontspon zich volop bolletje rood
dat vervolgens de kleur kreeg van de vieze goot.
Het wordt dus beslist een trui met rioolgeuren
en tinten in de laatste modderkleuren.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

prachtig beschreven Elsbabbel !!
zal wel geen trui voor mij worden, lijkt me maar een raar kleurtje te worden :-)
een heel prettig weekend hé
groetjes
Borriquito
http://borriquito.skynetblogs.be

Anoniem zei

vettig truitje... lekker!

Anoniem zei

dank je nog voor het leuke compliment!!! Jou blog sprak me ook meteen aan! Maar… tijdens het vlooien kwam ik er niet uit of je nu de backinkvocaliste van Status Quo- de dame met het flosdraad- of de secretaresse met het geweer bent…!!! Nu ben ik wel echt nieuwsgierig he!

DVLMN zei

dirty knitwear, 't zal wel iemands fetish zijn hé :p

Cursief Huigje zei

rood dat een bruin kleurtje kreeg in de Kattenstraat ... het moet dus over Aalst gaan ... de dag na de verkiezingen?:)