zondag, juni 11, 2006

ARROW ROCK FESTIVAL


Ik heb nog al mijn onderdelen.
Ik weet niet hoe dat bij jullie zit.
Telefoonbotje, femur, grote teen, kleine vinger, hamstrings, achillespezen, trommelvliezen, darmstelsel, ribben, buikvlies, ... ik heb ze nog allemaal. Ik wéét het gewoon want ik VOEL ze.

1 Week Schwung, 1 week Schotland, 1 lang weekend ARROW ROCK FESTIVAL :
het lijkt niet echt op een doktersvoorschrift met de gevleugelde woorden 'platte rust'.

Het verslag van Arrow kan je lezen op www.Murke.blogspot.com en www.phillemon.blogspot.com. Zij stonden erbij en keken ernaar.
Ik was erbij en genoot ervan.

In mijn tuin staat echter nog steeds een Schots schaap te blaten....

1 opmerking:

Unknown zei

I'm so jealous, I can't stand myself. I'm such an old metal head and would have died to be at SCHWUNG 2006 but here I sit. Now, to hear Pink Flyd play Dark Side of the Moon, I'd probably die a happy woman, fufilled!!