woensdag, juni 28, 2006

OIL & VINEGAR

Elsbabbel heeft een hemels winkeltje ontdekt.
Passionate about taste : OIL & VINEGAR.
Zonnezotte Elsbabbel houdt van heerlijke olijfoliën, bijzondere soorten azijn, ongewone kruidenmixen, verrassende sausjes en dressings uit alle windstreken.
De inspirerende kookboeken die je ook in de winkel vindt, drijven haar mee naar verre oorden.

Elsbabbel heeft zich volledig laten gaan aan een fles mustard dill dressing, een fles portwine dressing en bruschetta. 2 Dagen heeft ze deze papillenstrelende brouwsels in huis en de potten zijn al half uit...

Straks krijgt ze weer een mozarella-aanval : warm stokbrood, olijfolie, schijfjes tomaat, peper en zout en verse basilicum. Basiel is haar maatje ! (al houdt hij het nooit lang vol op de vensterbank).

Het doet haar ook denken aan de horden toeristen die straks op vakantie vertrekken en zich weer zullen bezondigen aan inspiratieloze mosselen of biefstuk met friet, al zitten ze 2000 km van het thuisfront. Jakkes.


Oil & Vinegar, Noordstraat, Roeselare.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Bedankt Elsbabbel voor de reclame die je maakt voor onze zaak. Er ligt dan ook een kleine smakelijke attentie op jou te wachten in de Noordstraat. Kom ze maar halen

Oil & Vinegar

Anoniem zei

...en ik die dacht dat Els het verschil tussen het zout- en pepervat niet kende...sorry Els !

Elsbabbel zei

@ redel,
loopt als een trein, zweeft als een ballon, vliegt als een jet, hotsebolt als een paardentram...je zal wel zien
@ anoniempje,
elsbabbel zal u eens kruiden
@ Oil & Vinegar,
Heel lief van jullie. Ik wens jullie alle succes met de zaak en hoop dat jullie menig schepsel kunnen bekeren tot heerlijke wereldkeuken. Ik spring wel eens binnen wanneer de potten uit zijn. Wees gerust, hééél lang zal dat niet duren... Hoe zijn jullie in godsnaam op mijn blog beland ??

Anoniem zei

Elsbabbel,

ik kwam een tijdje terug op jouw weblog en ook dat van Murke terecht via Els Pieters. En ik bekijk met veel plezier deze weblogs. Dus je kan mijn verbazing begrijpen toen ik het item over ons zag.

Als het mogelijk is, kom dan je geschenk nog dit weekend afhalen want maandag vertrek ik op reis

Doe zo voort

Sarah
Oil & Vinegar

Anoniem zei

Je ziet het Elsje.
Ze komen van overal ;)

freaq zei

Ik zou ook graag Oil & Vinegar wat promoten bij deze! ;-)

Anoniem zei

gaat sarah mee naar Peer of is ze al gestoofd ?