dinsdag, juli 04, 2006

BIRD ATTACK

Oudste zoon zat gisteren gezellig in de luwte van een boom een boek te lezen.
Alhoewel hij een uitermate kalm, beleefd, welopgevoed en zeer verstandig ventje is, veerde hij plots vloekend en sakkerend recht. De blaadjes van de boom waaronder hij had gezeten, gingen door zijn scheldtirade op slag helemaal slap hangen.

Oudste zoon was het slachtoffer geworden van een stoute birdie die zijn darminhoud als een korteafstandbom welgemikt geprojecteerd had op zijn haar en T-shirt. Birdie splash !

Ik denk niet dat het komt omdat birdie Harry Potterlektuur verafschuwt, ik denk veeleer dat het een waarschuwing is, een schijtig protest tegen wat Elsbabbel vandaag met de kids van plan is.

Kom vanavond nog eens opnieuw lezen en de bewijzen zullen geleverd zijn, met foto's en al.

5 opmerkingen:

de bevers zei

Ik gok op Paradisio.

We zien het vanavond wel

Anoniem zei

Vlugzout (op den staart te strooien)helpt ook, maar dat is wel voor de rappe !

Anoniem zei

Aha, die schijtlijster die vorig jaar bij mij actief was, is dan toch verhuisd! Schrijfster dezes vraagt zich trouwens af of hij ook nog dat webcammetje rond zijn hals draagt...

Trouwens, zou Elsbabbel haar zoon een cursus ornizo... ortino... allez, je weet wel, vogelkunde geven?

DVLMN zei

Hopelijk laat je zoon zich niet te vaak op zijne kop schijten.

Elsbabbel zei

@ Murke : 't leek er een beetje op
@ Redel : ik heb hier al nen grondbuk, you know
@ Oguh : breng dat vlugzout zéééker mee naar Peer. Ik weet al wie ik wil wegtoveren.
@ Elsje : Schatteke toch, als hij groot genoeg is zal hij het wel allemaal zelf uitvogelen, zeker ?
@ Duvel : ik hoop voor u hetzelfde