dinsdag, juli 25, 2006

MELTDOWN

Madame Soleil,
sta me vrij
een gedicht voor u te schrijven
ik beloof - zonder te overdrijven.
Als je met jouw tentakels komt vleien
en ik mijn huid helemaal op laat vrijen,
dan wordt mijn body heel erg hot
en -neen- niet alleen mijn zonnespot.
Op 't werk is 't zowaar niet te doen,
bloedheet krijg ik het van jouw zonnegezoen,
je blijft maar ongenadig op 't venster branden
en nu zit ik hier met gekookte ingewanden.
Iemand een bloesje met airco voor mij ?
Wie maakt mijn zweetborsten weer blij ?
Een rok gemaakt uit koeltasstof ?
Waarin ik mijn 2 plakbillen plof ?
Schoenen met een molen d'erop ?
Een ventilator op mijn geroosterde kop ?
Een Spaanse waaier als redding misschien ?
Een frigostoel met stand op 10 ?
De meltdown van Babbels, wat een show...
Roep niet te luid en roep niet te gauw !
Want als ze eenmaal is weggekwijld,
is 60 liter Els nog zo rap niet opgedweild.

3 opmerkingen:

de bevers zei

Madame Soleil,

Mag ik je vriendelijk verzoeken een rustpauze in te lasten want 60 liter babbelend water ... nee dat is net iets van het goede te veel

DVLMN zei

60 liter babbelwater ... Geniet ervan maar met mate(n) :)

grappig gedichtje Els. Hier en daar toch guitig geglimlacht.

Elsbabbel zei

@Els
Toch wel ! Raad eens wie zich verslikte aan mijn pitje ?