woensdag, juli 26, 2006

INLEGDINGES

Hallo Humo,

Opnieuw produktiefoutje gemaakt ?
Deze week pakken jullie het mannelijk lid uit met de staande titel : 'Mannen over hun penis. Te dun, te lang, te moe, te laat, te land, ter zee en af en toe in de lucht'.
Ik ga maar met de helft van de ondertitel akkoord, maar oké, we kunnen wel wat hebben.
Wat heeft het meegeblisterde gratis inlegkruisje echter te betekenen ?
En wat gaan jullie dan bedenken als het eens over 'Die Van Ons' gaat ??
Zezette is niet tevreden met alweer een condoom met chocoladesmaak !

Elsbabbel

PS Murke, hou je die van jou bij ? 't Is voor onder mijn oksels. Alldays fresh.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

ge zie gie zekers dronke

Elsbabbel zei

nee, ikke nie, die van Humo wel !

de bevers zei

In mijn Humo zat er geen inlegkruisje maar ik moet eerlijk zeggen dat mijn HUMO altijd openvalt op pagina 44 en dat mijn pupillen dan heel wat groter worden. Doet me aan iemand denken :-)

Elsbabbel zei

blz 45 Titel en al past erbij

Unknown zei

OK this is dirty and I must leave right away before my virgin eyes explode, tehehe!!