zondag, juli 23, 2006

DOLLETJES

Kleine geneugten in dit leven : een greepje uit mijn hemelse 100.

- de damp van zelfgemaakte soep
- een verse stofzuigerzak
- een wierookstokje
- barstenvolle blaas 'en pleine nature' ledigen
- ijsmassage
- voetmassage
- elke massage
- de afdruk van een zoentje
- de bouwvakkers eens EERST toefluiten

en, gisteren weer meegemaakt

- een tropische stortbui !

Nou, dan word ik helemààl dolletjes. Met drie plusjes ernaast. Kierewiet.
De mosselen en de vis op de bbq kwamen tijdens deze zondvloed zowaar weer tot leven.
Gezien ik echter in een deftig gezelschap vertoefde, heb ik toch maar mijn kleren aangehouden. In het andere geval ben ik op dat moment levende reclame voor DOVE (jaja, dié reclame).

5 opmerkingen:

DVLMN zei

Ik dacht dat dié reclame net een van Tahiti was :)

Elsbabbel zei

neen, Duvel, echt wel dié reclame !

Anoniem zei

'k Ben vereerd dat ik deze keer bij het "deftig" gezelschap gerekend werd !

Anoniem zei

Vooral het gesprek over de roze slip was deftig. Thx. Dinsdaglief

Anoniem zei

Lap !