maandag, juli 10, 2006

KEN UZELF !


Moet je eens proberen : gewoon jouw voornaam en familienaam inputten via Google.
Kijk wat er allemaal over jou te vinden is op internet !

Ik lag hier in een deuk toen ik vernam dat ik van 1994 ben, in Veurne woon en bij Flanders Coast Swimming Team aangesloten ben waar ik zelfs twee persoonlijke records op mijn naam heb staan ! Ik wist niet dat ik zo sportief was...

Bovendien zou ik een diƫtiste zijn die een eindwerk maakte met als titel 'Het land van Calcimus'.

Maar het beste vond ik de ontdekking dat ik kweekster ben van Chinchilla's met ronkende namen als : Muffin, Zeno, Bieke, Cleo,....

Check it out en probeer het eens met jouw eigen naam.
Laat maar weten via comments

PS Oguh, heb jij ooit meegedaan aan 1/2 marathon 'Rapper dan een ezel ?'
Volgens Google wel !

1 opmerking:

Anoniem zei

Jawel ! En (in die tijd) ik was rapper dan die ezel!