maandag, juli 24, 2006

HERE WE GO AGAIN


Voor Dindsdaglief.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

't Is bewezen : ik heb deugd van uitgaan en blijven plakken ! Na zelfs een zondag achter m'n 'delete'plank borrel ik nog altijd van de energie. Chance, want 't is weer allemaal voor vanmiddag (! juist geboekt), morgen en de rest van DEZE week. Subiet komt er verzekers iemand binnen om gisteren te vertrekken. Dan doe ik dit : WOEHAHAHAHA Dinsdaglief

Anoniem zei

Wegens de noeste inspanningen (lees faxen en telefoontjes) van dinsdaglief vertrek ik vannacht en heb tegen morgenmiddag mijn aperitiefje in de hand. Thx again en geniet vd airco op kantoor.

Anoniem zei

Beste 'anonymous', voor jullie : gèren gedoan. De extra voorraad gerstennat en ander smakelijks staat al klaar. Den brouwer aan de andere kant van het water is verwittigd. Geniet ervan ! Dinsdaglief

Anoniem zei

Ivm de airco. Gisteren moet een kind op kantoor gedacht hebben van ik ga die madammen hier een beetje afkoelen en den airco aanleggen. Jammergenoeg voor ons ... 't is de verwarming ... op stand 2 (!)... Dinsdaglief.