donderdag, juli 20, 2006

DINGEN DIE ME OOIT SLECHT BEVALLEN ZIJN


- met hakken op kinderkopjes of roosters lopen
- fietsen met een te lange rok
- een sigaar roken
- de hele avond porto drinken uit bierglazen op een kotfuif
- elk examen wiskunde
- een vuilnisbak in de blakende zon laten staan
- niet controleren of mijn jongste zoon de diepvries wel goed had dichtgedaan
- lenzen uitdoen zonder eerst bril bij de hand te hebben
- de handrem van mijn auto vergeten op te zetten
- te lang rijden zonder benzine

2 opmerkingen:

de bevers zei

- oesters op een oudejaarsavond
- de laatste rit met de Toyota Camry naar Toto
- Hot hot spicy chicken soup in Nigeria. O wat brandde de aars de dag nadien
- cursus webdesign
- folkfestival dranouter 3 x

Anoniem zei

- te vroeg thuis zijn
- een vergadering bijwonen waar
niets zinnigs gezegd wordt
- bier met cognac drinken in Peer
- het huurcontract laten
ondertekenen door de zusters
- over de bok springen zonder
handensteun
- uitglijden over een gladde stront
- terugkeren uit Peer in een auto
waar de airco te hard staat
- 's nachts naar Antwerpen rijden
- onder water naar lucht happen
- een bepaalde streekbieravond
- een uitstap met onze harmonie
naar de batjes in Izegem
- de belofte van onze
studieprefect om mij te proberen
te buizen voor mijn eindexamen
- weggegooide boter van de muur
schrapen