zaterdag, januari 28, 2006

HAPPY 15 MUIZEKE





















O JAAR : moesiesnoezelen 15 JAAR LATER : papsieplagen

Vandaag is Charlotte sweet 15 !
15 Jaar geleden stampte onze freule op de perfect uitgerekende dag haar vruchtzak kapot en vond ze het tijd om haar blijde intrede te doen na exact 2 uren en 2 persweeën.
Haar eigen grootvader zette haar op de planeet, een wondere ervaring.
Op haar geboortekaartje stond een ooievaar die knock-out geslagen was en de tekst : Gedaan met dromen, Charlotte is aangekomen...
Missie viert haar 15 jarig bestaan straks met haar 5 hartsvriendinnen die we een weekendje meetronen naar zee. Ze noemen zichzelf 'De Sappige Frezen'.
Ze heeft me al verwittigd : "Mama, doe asjeblief een beetje normaal met mijn vriendinnen of ik ga me weer doodschamen !"

HAPPY 15 ZUSSIE !
IK BELOOF HIERBIJ PLECHTIG NORMAAL TE DOEN (zucht).

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Charlotte : een happy happy happy birthday en hopelijks veel fun met de freezekes.
Elzebubbel : normaal doen ?? Oei, lastig weekendje voor jou !
Hilde

Anoniem zei

't maar te hopen dat papa voldoende drank in huis heeft. 15 jaar geleden was dit wel anders...

't mienwerkerke

Elsbabbel zei

bedankt hilde voor de lieve wensen en de kaart
en ja, er was drank !
charlotte

Anoniem zei

En het was super aan de zee! Merci e!

Groetjes van één der sappige freesjes!