dinsdag, januari 24, 2006

OOOOH I HATE IT

Ooit zal ik nog eens een lijstje publiceren met dingen die ik haat.
Deze staat op 2 : telemarketeers.
Ik haat ze ! I really do !
Het is één van de nadelen van halve dagen thuis te zijn. Ring ! De telefoon !
Onze volgende telefoon wordt er zeker eentje met display opdat ik zou kunnen zien wij mij belt.

Zo kreeg ik in het verleden al volgende telefoontjes.
Ziehier mijn echte antwoorden :

- welke tandpasta gebruikt u ?
mijn antwoord : ruikt ge dat dan niet door de telefoon ?
- vragen ivm reizen
mijn antwoord : aha, heb ik er één gewonnen ?
- de boekenclub
mijn antwoord : ik ben mijn eigen boek
- telenet
mijn antwoord : slechte punten, he, wat ik ben al bij jullie
- de schoorsteenveger
mijn antwoord : kom maar af als 't voor niks is

Vanmiddag 12u05 (!) was het weer van dattum.
't Was van Testaankoop.

Mijn antwoord : Madam, u belt op een hoogst ongepast uur.
Mijn kinderen zitten aan tafel en hebben reuzehonger.
Zijn dat nu wel manieren ?
Enkel de brandverzekering mag mij op dit moment bellen gezien de branddetector afgaat wegens zwartgeblakerde kaasburgers DOOR UW SCHULD.
En bovendien, ik weet niet waarop uw baas u gescreend heeft, je hebt een hoogst irritante stem.

Kijk, zo zie ik eruit.
Bel me dus NOOIT meer voor dit gezever.
Tenzij ik de Lotto win.


2 opmerkingen:

de bevers zei

euh...'t model klopt wel een beetje

Anoniem zei

kan ekik uw nummer
t'manneke ut de maone