maandag, januari 09, 2006

MIENWERKERKE'S GEHEIM

Zopas gehoord op het nieuws :

"Stafke Fabry is overleden. De Antwerpse smartlapzanger werd razend populair met het liedje
't Zijn zotten die werken."
Ewel, Mienwerkerke, is dit familie van jou ?
Hij heeft nog andere liedjes met ronkende titels als : Ik zou mijn vrouw willen verkopen en Hand knie boemsadeesie.
Helemaal jouw stijl, niet ?

PS Ik hoor je als zeggen : 't Is Fabri en niet Fabry. Die vlieger zal niet opgaan, zunne !
Zoveel Fabri(y)s lopen er toch niet rond ?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

had ook hits met:
t'is donker in de mijn
mijn dorp
dinsdag wasdag
volledig repertoire te verkrijgen op aanvraag.
staf heette eigenlijk henri en henri is nen anagram van jawel
de cirkel is rond,ook ne hit van de staf
Mvg, fanclub fastaf

Anoniem zei

Elsbabbel,
Het is wel degelijk Fabri.
Er lopen op dit ogenblik 1222 Fabry 's rond hier en vooral ergens in de streek van ...

We zullen hem missen,
vooral z'n muziek kunnen we missen...