dinsdag, januari 17, 2006

WEL HEB JE VAN JE LEVEN !




















Good gracious !
Posh Spice en Katie Holmes gespot tijdens shoeshopping in de Ooststraat te Roeselare.

-"Heb je dat gehoord van die women on the loose, Katie"
-"Jezus, Posh, moet ge mij daarvoor uit mijn zwangere winterslaap halen ? 't Is goed voor 1 keer. Ik heb niet eens de tijd gehad om mijn Kabbalahtent af te doen en mijn haar te fatsoeneren"
-"'t Schijnt dat het nogal furies waren... Wat zou David vinden van deze schoenen, denk je"
-"Pfffff, weet niet, laat me eerst eens mijn pot sterke koffie uitslurpen (gaap)"
-"Denk je dat wij zouden mogen komen naar dat feestje in december ? Dat zou nog eens wat anders zijn dan de hele dag voetbal"
-"Luister, Posh, op dit moment voel ik als me een voetbal. Neem je deze schoenen ?
Okay, dan zijn we wég wég wég. Tom ziet me 't liefst van al op blote voeten, you know"

Geen opmerkingen: