dinsdag, januari 24, 2006

VERLANGLIJSTJE

Vanmorgen weer een sublieme zonsopgang gezien.
Daar kan ik zooooo van genieten in al mijn vezels en gaat mijn bloed weer sneller stromen.
Elsbabbel is op en top kind van 't licht en de natuur.
Na de donkere winterdagen hunkert ze naar de geur van lente.
Dan verlangt ze weer naar :

1. het eerste sneeuwklokje
2. blote voeten
3. onder de sterrenhemel slapen
4. festivalgras
5. zomerdouches op hete dagen
6. flutseblutse rokjes
7. de jaarlijks terugkerende specht
8. bbq
9. een kruiwagen vol ijs om de drank af te koelen
10. SCHWUNG

Wie is ze eigenlijk ?
Kennen jullie haar ? Hoe zien jullie haar ? Of denken haar te zien ?
Hoe en waar zou ze het liefst gereïncarneerd worden ?
Laat maar weten via comments. Ook diegene die nooit posten, laat je maar eens gaan. Het kan volledig anoniem, als je dat wenst. Je mag ook verschillende keren gokken. Het bovenstaande lijstje kan misschien een hint geven...of juist niet.

Ben benieuwd. Jullie misschien ook.
Morgen zal ik het verklappen.


5 opmerkingen:

de bevers zei

bij het eerste zonnetje denk ik altijd aan vrijgevochten cowgirls gezeten op een paard, rondtrekkend door een Grand Canyonesk landschap.

Anoniem zei

gereïncarneerd als babbelbox van man bijt hond.

Ann Oniem

Anoniem zei

gereincarneerd in een volbloed,
met sierlijke benen, springend over berg en dal, galopperend over festivalweides en in pas lopend op recepties en werk, steigerend op
feestjes en naughty clubs, de wilde manen in de wind,
t'manneke ut de maone,

Anoniem zei

een shetlandpony!?

Anoniem zei

onze mama is een beetje poko loko veel
thomas en lowie