donderdag, januari 05, 2006

WESTFLUIT VAN HET JAAR 2005
















Volgende week ga ik met Murke naar de verkiezing van de West-Vlaming van 2005.
Heeft iemand een idee welke outfit je aantrekt bij dergelijke gelegenheden ?
Alle tips zijn welkom !
Gezien ik toch een sterk vermoeden heb dat mijn cowboyboots er minder gepast zullen zijn, heb ik alvast dit paar schoenen gekocht. Convertibles. De hak is afneembaar. In no time tover je ze om van 7 cm hoogte tot 3 cm hoogte.
Om bijvoorbeeld héél hard weg te rennen als Laura Lynn zou winnen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

als ge met murke gaat geen te diepen collete anders vallen zijn
ogen d'erin en heeft ie van de rest van de show weer niks gezien en zuigt ie weer wat uit z'n duim om zijne webblog te vullen ,
t'manneke ut de maone

Elsbabbel zei

bedankt voor de tip, manneke,
'k zal me verkleden al fopspeentje

Anoniem zei

zeem mmenemen aub
t'manneke ut de maone