maandag, januari 09, 2006

MIJN HUISKONIJNEN

Héhé, de kerstvakantie is voorbij.
Ons huis is weer VAN MIJ !
Je moet begrijpen, wat hygiëne betreft, is er een verschil van lichtjaren tussen mij en de kids.
Mijn kids zijn namelijk huiskonijnen.
Nu de school opnieuw begonnen is, kan ik mezelf weer helemaal uitgraven uit hun holen.
Holen vol vuile sokken en kleren, yoghurtpotjes, lege zakken chips onder bed, klokhuizen, papiertjes, prutskes, de badhanddoeken naast het bad liggen te verbroederen met verdwaalde onderbroeken en wereldoorlog 3 is waarschijnlijk in aantocht want de living staat vol plastieken speelgoedsoldaten.
Mijn huiskonijnen, ik zie ze toch zo graag maar als ze straks thuiskomen, zal mijn stofzuiger ongenadig zijn ! Moeder Generaal zal haar troepen tot de orde roepen.
Tuurlijk mogen ze elk hun hol houden, maar het zullen propere holen zijn, zoals dat hoort bij beschaafde huiskonijnen.

2 opmerkingen:

de bevers zei

de ene babbelt erover op café, de andere leutert erover op haar weblog. Wat hebben vrouwen toch met de woorden k..sen, str..ken, stofz..gen :-)

Misschien kan een universitair daar eens een studie over maken

Elsbabbel zei

Murke,
maak u geen illusies.
De holen van universitairen zijn nog de ergste van al.
Laat hun ksvrw maar eens een lijstje maken !